Motorola komt met de MotoACTV. Dit 35 gram zware, vierkante apparaatje kan heel veel: je kunt het om je arm, met een mount op je fiets of om je pols dragen. De MotoACTV kan muziek afspelen en het helpt je bij het sporten, want het houdt snelheid, afstand en verbrande calorieën bij. Je kunt 4.000 nummers opslaan in de MotoACTV en het onthoudt bij welke van die nummers je het beste presteert en zal deze bij je volgende workout dan ook afspelen om je tot nog een betere prestatie te laten komen. Om je te bevrijden van al die draadjes heeft Motorola ook twee Bluetooth-headsets op de markt gezet, die speciaal bedoeld zijn voor tijdens het sporten. De SF700 en de SF500 zijn headsets die je niet alleen naar muziek laten luisteren, maar ook de informatie van je workout via de MotoACTV doorgeven. Echt bijzonder is dat deze headsets ook je hartslag kunnen meten en dit doorgeven aan de MotoACTV.

Wanneer je terugkomt van je training en je komt in het bereik van een WiFi-signaal, zal de MotoACTV alle data uploaden naar www.motoactv.com. Dat is een soort Runkeeper, maar dan helemaal afgestemd op het apparaatje om je pols. Zo kun je je trainingen plannen en analyseren. Wanneer je niet aan het sporten bent, is de MotoACTV een horloge dat je kunt koppelen met je telefoon. Je kunt dan telefoontje opnemen, SMS’jes lezen en de muziekspeler bedienen. Uiteraard kun je ook de tijd aflezen. De software die dit kleine apparaat aanstuurt is gebouwd bovenop Android en vanaf 6 november zal de MotoACTV te koop zijn in de Verenigde Staten voor $249,- voor de 8GB-versie en $299,- voor de 16GB-versie.

Weergaven: 352

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

wow!
Dat bluetooth muziek afspelen trekt me wel. Ben benieuwd.

Mooi apparaat, veelbelovend ook, maar ik houd het graag gewoon op m'n iPhone met Runkeeper.

Eigenlijk vind ik daarvan het enige nadeel dat het toestel wat groot en daardoor onhandig mee te nemen is, maar verder heeft het voor mij alleen maar voordelen:

• met name bij lange duurlopen vind ik het een fijn idee een telefoon bij me te hebben (niet om de telefoon aan te nemen als ie over gaat, maar om 'm te kunnen gebruiken mocht dat door omstandigheden nodig zijn)

• soms is de omgeving zo mooi dat ik graag een fotootje maak met de ingebouwde camera

• ik ben zeer tevreden over Runkeeper (de app en de website en de actieve community er omheen)

• m'n telefoon kan alles en nog veel meer wat dit horloge kan, behalve de hartslagmeter in de headset, dat is een mooie functie

• ik heb AL m'n muziek bij me i.p.v. een beperkte lijst

• samen met m'n Bluetooth headset heb ik ook nu geen draadjes

Kortom, vooralsnog geen reden om te switchen :-)

Mocht iemand interesse hebben hij is nu in de aanbieding bij amazon. Importeren via een nederlandse tussenpersoon komt op 239 euro voor de 8 gig versie plus polsband. Heb namelijk zelf net een offerte aangevraagd bij us2eu.nl enige kosten die je nog kan hebben zijn importkosten. Omdat zij ompakken is de kans hierop ongeveer 1 op 3.

RSS

Recente activiteiten

ProfielpictogramFiveFingersNL via Twitter
@twunning_be @frunning Bij genoeg animo, of course! Corrado komt graag nog een keertje ;-)
Twitter21 minuten geleden · Beantwoorden · Retweet
@BasvanDokkum Zie contactpagina http://t.co/5HCC8SuW ;-)
Twitter23 minuten geleden · Beantwoorden · Retweet
@johannesdeloper Wij zijn benieuwd wat je te melden hebt ;-)
Twitter24 minuten geleden · Beantwoorden · Retweet
RT @Mr_Trix: Ik ben weer erg blij met me nieuwe @FiveFingersNL kon niet kiezen heb gelijk maar 2 paar gekocht deze en http://t.co/cCOG5ERJ
Twitter26 minuten geleden · Beantwoorden · Retweet
@BarefootRnnngNl @team71_dsg Zeker een uitdaging! Gedachte even parkeren ;-) Successssss!!!
Twitter26 minuten geleden · Beantwoorden · Retweet
@esselbrugge1976 @run2dayhgv Graag gedaan ;-)
Twitter27 minuten geleden · Beantwoorden · Retweet
RT @RichardRunning: @FiveFingersNL nog bedankt voor de Step by Step brochure. De 2 pagina's met voetenfitness heb ik uitgeknipt en opgeh ...
Twitter27 minuten geleden · Beantwoorden · Retweet
Harrie heeft gereageerd op blogbijdrage 'Ik ben lekker stout' van Arjan
1 uur geleden
Harrie heeft gereageerd op blogbijdrage 'De Helicopter Run Vliegbasis Gilze Rijen' van Jean Paul Vintcent
1 uur geleden
Harrie heeft gereageerd op blogbijdrage 'Weinig kans op sneeuw in juni' van Niels uit elst
1 uur geleden
Harrie heeft gereageerd op blogbijdrage 'we zijn d'r weer bij en dat is prima!' van leo boekestijn
2 uur geleden
Harrie heeft gereageerd op blogbijdrage 'IJsselsteinloop' van Petra
2 uur geleden
Dees Sodaar heeft een status geplaatst
"perfect loopweer: de eerste keer een heel uur = 12km. Volgend doel: 16 km uitlopen."
2 uur geleden
ProfielpictogramDUTCH ROAD RUNNERS
3 uur geleden
ProfielpictogramBodyofadancer via Twitter
@TweetsByTor: Need new running trainers. Any suggestions?" @ZESTmagazine awesome run today in New Balance Minimus (Vibram sole) #gobarefoot
Twitter4 uur geleden · Beantwoorden · Retweet
Esther heeft gereageerd op blogbijdrage 'IJsselsteinloop' van Petra
8 uur geleden

© 2012   Gemaakt door ronnie.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden