Zijn er leden die de Garmin Forerunner 610 gebruiken en hun ervaringen hier willen delen. Ben vooral benieuwd naar de touchscreen bediening en de GPS nauwkeurigheid.

Tags: forerunner, garmin, gps, watch

Weergaven: 450

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Hmmm, ben ook heel benieuwd, maar volgens mij zijn er nog niet zoveel actieve gebruikers...
Nee, dat idee heb ik ook.
Ik vind hem net te duur om zelf uit te testen;)
Wel een uitgebreide review hier: http://www.dcrainmaker.com/2011/04/garmin-forerunner-610-in-depth-r...
Check ff You Tube, type in "garmin 610 uitgepakt en getest"

Filmpje van 14min alles uitgelegd door onze RunningRonald..
Ja, natuurlijk RunningRonald heeft er inderdaad weer een mooi filmpje van gemaakt.
Ik zou zo graag echte ervaringen horen van mensen die hem 'in het veld' gebruiken nu...maar ja er zijn nog niet zoveel gebruikers denk ik...
Ik loop met de 610. Ben er zeer blij mee, maar kan begrijpen dat hij voor veel mensen toch als te duur gezien wordt.
Ik loop dagelijks, en vind het gewoon fijn om mijn trainingskilometers opgeslagen te hebben. Hiervoor liep ik altijd met mijn telefoon en runkeeper, en dan in het weekend nog met een polar rs300x hartslagmeter erbij. Was het zat om altijd met een telefoon te zeulen en zocht dus een horloge wat alles in 1 had, en ook nog een beetje klein & handzaam was. Een andere voorwaarde was dat het horloge ook in combinatie met een Mac werkte, Toen was de keuze uiteindelijk nog heel beperkt.
Het horloge zelf werkt heel simpel en je kan bijna alles aanpassen naar eigen smaak en wens, Het touchscreen scherm werkt gewoon ook heel handig tijdens het lopen, en heeft echt een toegevoegde waarde (hoewel het misschien op eerste oog een gimmick lijkt).
Wat ook wel handig is dat tijdens het swipen je background light meteen aangaat, en je in het donker dus eigenlijk maar 1 handeling hoeft te doen.
Tsja voor de rest werkt alles gewoon goed, en garmin connect is wel echt heerlijk om je hardloop data op terug te zien. Laatste ding wat misschien wel leuk is dat je via garmin connect ook heel makkelijk andere routes kan vinden. Zo heb ik in Frankrijk een heerlijk trail van 17km gevonden praktisch naast mijn vakantie adres. Kon zo alles zien qua hoogtemeters en gemiddelde tempo van de persoon die hem gelopen had. Had toen de route naar mijn horloge gedownload en een virtual race gelopen tegen die persoon. Had best wel wat...
Touchscreen is dus toegevoegde waarde begrijp ik, weet je ook of de GPS een beetje nauwkeurig is?
Ja, ik dacht eerst een gimmick maar het is echt handig. Tijdens lopen hoef je alleen maar over je horloge te wrijven om je data te krijgen.
GPS is sinds de laatste update het meest nauwkeurig wat je als doorsnee consument kan kopen.
Naar aanleiding van de positieve reactie van Boudewijn en wat ik er verder op het internet over heb gelezen, kon ik het niet laten en heb ik er 1 besteld!
Binnenkort zal ik hier dus mijn eigen ervaringen ook nog delen.
Prijs: € 282,00 incl. verzendkosten.

Hopelijk zit ie morgen bij de post, want inmiddels is mijn FR305 al binnen 1 dag verkocht:) en ik heb toch echt nog een paar trainingen staan voor de Marathon van Eindhoven.
Bij welk bedrijf heb je de FR610 besteld?
Mijn zwager wil hem ook namelijk
Ik heb mijn eerste ervaringen met de FR610 even in een kort blogje gezet:

http://www.dutchroadrunners.nl/profiles/blogs/kort-mijn-overstap-va...

RSS

Recente activiteiten

ProfielpictogramFiveFingersNL via Twitter
@twunning_be @frunning Bij genoeg animo, of course! Corrado komt graag nog een keertje ;-)
Twitter21 minuten geleden · Beantwoorden · Retweet
@BasvanDokkum Zie contactpagina http://t.co/5HCC8SuW ;-)
Twitter22 minuten geleden · Beantwoorden · Retweet
@johannesdeloper Wij zijn benieuwd wat je te melden hebt ;-)
Twitter24 minuten geleden · Beantwoorden · Retweet
RT @Mr_Trix: Ik ben weer erg blij met me nieuwe @FiveFingersNL kon niet kiezen heb gelijk maar 2 paar gekocht deze en http://t.co/cCOG5ERJ
Twitter25 minuten geleden · Beantwoorden · Retweet
@BarefootRnnngNl @team71_dsg Zeker een uitdaging! Gedachte even parkeren ;-) Successssss!!!
Twitter26 minuten geleden · Beantwoorden · Retweet
@esselbrugge1976 @run2dayhgv Graag gedaan ;-)
Twitter26 minuten geleden · Beantwoorden · Retweet
RT @RichardRunning: @FiveFingersNL nog bedankt voor de Step by Step brochure. De 2 pagina's met voetenfitness heb ik uitgeknipt en opgeh ...
Twitter27 minuten geleden · Beantwoorden · Retweet
Harrie heeft gereageerd op blogbijdrage 'Ik ben lekker stout' van Arjan
1 uur geleden
Harrie heeft gereageerd op blogbijdrage 'De Helicopter Run Vliegbasis Gilze Rijen' van Jean Paul Vintcent
1 uur geleden
Harrie heeft gereageerd op blogbijdrage 'Weinig kans op sneeuw in juni' van Niels uit elst
1 uur geleden
Harrie heeft gereageerd op blogbijdrage 'we zijn d'r weer bij en dat is prima!' van leo boekestijn
2 uur geleden
Harrie heeft gereageerd op blogbijdrage 'IJsselsteinloop' van Petra
2 uur geleden
Dees Sodaar heeft een status geplaatst
"perfect loopweer: de eerste keer een heel uur = 12km. Volgend doel: 16 km uitlopen."
2 uur geleden
ProfielpictogramDUTCH ROAD RUNNERS
3 uur geleden
ProfielpictogramBodyofadancer via Twitter
@TweetsByTor: Need new running trainers. Any suggestions?" @ZESTmagazine awesome run today in New Balance Minimus (Vibram sole) #gobarefoot
Twitter4 uur geleden · Beantwoorden · Retweet
Esther heeft gereageerd op blogbijdrage 'IJsselsteinloop' van Petra
8 uur geleden

© 2012   Gemaakt door ronnie.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden