Het digitale dorpsplein voor hardlopers uit België en Nederland
Wegens enorm veel aanmeldingen voor het DRR trainingsweekend in Januari zijn wij bezig met het organiseren van een extra DRR trainings weekend in Maart 2012. Dit weekend gaat plaats vinden in de omgeving van de Archumerberg / Lemelerberg en is meer op trailrunning gericht en is bedoeld voor hardlopers die wel eens een halve marathon hebben gelopen en die niet bang zijn voor vieze of natte voeten.
Het wordt een weekend waarin er wordt getraind, met op vrijdagavond een training en de mogelijkheid om op zaterdag en zondag trainingen te volgen.
Datum : 23/24/25 Maart 2012
Accommodatie : Villa Lemelerberg (ovb) (Geschikt voor 16 personen)

Tags:
Je kunt niet meer reageren op deze discussie.

Permalink Antwoord van Jerry op 1 November 2011 op 15.57 - Update -
Permalink Antwoord van Aad Zonneveld op 1 November 2011 op 16.11 Ja, ik wil wel mee, maaaaar moet natuurlijk werken dat weekend.
Ik ga het proberen te regelen, je hoort van mij.

Permalink Antwoord van Jerry op 1 November 2011 op 21.55 Top!
Bij genoeg animo kan er eind deze week worden ingeschreven via de evenementen agenda.
Permalink Antwoord van Bertus Boco op 2 November 2011 op 15.31 Erg mooie locatie en fantastisch trainingsgebied rond de Lemelerberg!
Op (duur)loopafstand van mijn huis....
Wie weet kom ik effe buurten om bij één van de trainingen aan te sluiten. (-;
Permalink Antwoord van Bertus Boco op 2 November 2011 op 15.54 Overigens denk ik bij dat adres niet meteen aan de buurtschap Lemele maar eerder aan de buurtschap Archem. Huize Archem ligt ook op steenworpafstand van jullie verblijf.
Heb er heel wat keren in de buurt gefietst, gewandeld en hardgelopen. (-;

Permalink Antwoord van Jerry op 3 November 2011 op 22.39 Tof als je komt buurten Bertus je bent van harte welkom, fantastisch trainingsgebied idd doe zelf af en toe een duurloop op de Archumerberg,zal je routes eens gaan doorspitten :)

Permalink Antwoord van Jerry op 8 November 2011 op 13.00 Aanmelden voor het weekend kan nog steeds !
UPDATE :
Plaatsen nog beschikbaar: 10

Permalink Antwoord van ronnie op 8 November 2011 op 13.02 
Permalink Antwoord van Jerry op 8 November 2011 op 13.07
Permalink Antwoord van Gert op 8 November 2011 op 14.28 
Dees Sodaar heeft een status geplaatst© 2012 Gemaakt door ronnie.